×
ست گلدان و شکلات خوری مسی
ست گلدان و شکلات خوری مسی ست گلدان و شکلات خوری مسی ست گلدان و شکلات خوری مسی ست گلدان و شکلات خوری مسی ست گلدان و شکلات خوری مسی ست گلدان و شکلات خوری مسی ست نفیس کادویی

ست گلدان و شکلات خوری مسی حکاکی گل و مرغ

همنشینی گل و مرغ های ظریف حکاکی شده با سمبه دستی در کنار رنگ زیبا و گرم مسی باعث چشم نوازی این ست گلدان و شکلات خوری مسی صنایع دستی شده است.

اگر به دنبال هدیه‌ای ارزشمند هستید یا  می‌خواهید تغییری چشمگیر در دکوراسیون منزل ایجاد کنید، این ست گلدان و شکلات خوری مسی می‌تواند نگاه هر بیننده‌ای را خیره ‌کند.

این ست شامل دو گلدان 20 سانتیمتری و یک شکلات خوری 23 سانتیمتری با جعبه کادویی مخمل است.

ادامه مطلبShow less
2,797,000 تومان
شناسه کالا:
isf-1163
توضیحات

طراحی و رنگبندی این ست گلدان و شکلات خوری مسی ،قابلیت تطابق با دکوراسیون های سنتی پر نقش و نگار تا دکوراسیون های ساده و مدرن امروزی را داده است.

این جفت گلدان 20 سانتیمتری مسی با نقوش حکاکی گل و مرغ، علاوه بر زینت دادن ویترین خانه ی شما با صنایع دستی اصیل ایرانی ،محل مناسبی برای نگهداری از  شاخه گل های طبیعی بر روی میز  میباشد.

سطح خارجی شکلات خوری توپی شکل  سرشار از نقش های گل و مرغ حکاکی زیباست. تناسب و رعایت تعادل در استفاده از رنگهای تیره و روشن و درب دار بودن ظرف یک اثر متفاوت و نفیس پدید آوره است.

از این شکلات خوری مسی  حکاکی درب دار نه تنها برای تزیین، بلکه برای پذیرایی شکلات،قند، آجیل و... می توان استفاده کرد

"الماس تراش " یک نوآوری در زمینه صنایع دستی می باشد که قسمتی از بدنه مسی محصول، حکاکی شده و جلوه زیبایی به آن می بخشد.
جنس بدنه این ظروف از فلز مس است.
برای ساخت ،قسمتی از ظرف و نه تمام بدنه با سمبه دستی توسط هنرمند ماهر با گل و مرغ های های سنتی شاه عباسی که یادآور فرهنگ اصیل ایرانی است، تراشیده می‌شود.

فلز مس مورد استفاده در این محصولات ضخامت بالا و مناسبی دارد و به شکل نهایی محصول جلوه خاصی بخشیده است.
این محصول  دارای لایه‌ای محافظ با پلی‌استر است که علاوه بر پوشش‌دهی مناسب سطح مس و جلوگیری از اکسید و سیاه شدن، مقاومت آن را نیز بالا برده است.

نگهداری:
با توجه به استفاده از لایه ای از پلی استر بر روی محصول ،در مقابل رطوبت مقاوم است. قرارگیری پلی استر در مجاورت گرمای زیاد یا نور خورشید بصورت مداوم سبب تغییر رنگ پلی استر می شود. بمنظور حفظ کیفیت لایه پوشاننده، در مجاورت نور خورشید و گرمای زیاد قرار نگیرد همچنین از خش خوردگی محافظت گردد. برای نظافت آن از دستمال مرطوب استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
isf-1163

مشخصات

ابعاد
گلدان : ارتفاع 20 و قطر 8 سانتیمتر | شکلات خوری : ارتفاع 20 و قطر 10 سانتیمتر | جعبه : 50×30×10 سانتیمتر
نوع نقش
حکاکی دستی گل و مرغ
تعداد
سه عدد
جنس بدنه
مس
وزن
هر گلدان : 165 گرم | شکلات خوری : 240 گرم | جعبه : 1950 گرم
جنس قسمت خارجی بدنه
لایه محافظ پلی استر
محل تولید
اصفهان
سایر ویژگیها
مقاوم در برابر نور آفتاب،دما و رطوبت هوا
اصالت کالا
اصل
دیدگاه(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
امتیاز
(5)
سلام و تشکر از ارسال محصول خریداری شده

در مورد این کالا نظر بدهید.

  • امتیاز:
ارسال تصاویر کالا :
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
کالاهای مشابه
2,625,000 تومان
سطح بیرونی این آجیل خوری مسی الماس تراش با طرح های گل و مرغ  که یادآور فرهنگ اصیل ایرانی است، تراشیده شده است. دور تادور دهانه ،شبکه بری و وسط آن با قلم و چکش هنرمند قلمزنی شده است. از این آجیل خوری مسی الماس تراش...
1,278,000 تومان
این شکلات خوری الماس تراش مسی با زیبایی و اصالتش، محیط خانه‌ را زیبا و گرم تر خواهد کرد. ارتفاع شکلات خوری الماس تراش مسی 23 سانتیمتر و جنس بدنه از مس است که پس از  خم کاری و حکاکی  طرح های گل و مرغ با دستان هنرمند با...
3,790,000 تومان
طراحی و رنگبندی این ست تزیینی شکلات خوری و گلدان الماس تراش ،قابلیت تطابق با رنگبندی و سبک های مختلف دکوراسیون از سبک های سنتی پر نقش و نگار تا دکوراسیون های ساده و مدرن امروزی را داده است. این ست صنایع دستی شامل یک...
1,632,000 تومان
این شکلات خوری مسی الماس تراش ارزشمند  با زیبایی و اصالتش، محیط خانه‌ را زیبا و گرم تر خواهد کرد. ارتفاع این شکلات خوری 29 سانتیمتر است.جنس بدنه آن مس است که پس از  خم کاری و حکاکی  طرح های گل و مرغ با دستان هنرمند با...

واتساپ

انتخاب هدیه

ایتا

گفتگو در ایتا

هدیه

گفتگو در واتساپ

ورود | ثبت نام

دسته بندی کالاها

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم